všechny autopůjčovny pro

Nejčastějších 10 dotazů

1) Co je to Půjč auto?

Jsme největší agregátor autopůjčoven v České Republice. Naše databáze obsahuje více než 200 autopůjčoven a je otevřená pro každé další, které manuálně ověřujeme – autopůjčovny jsou hodnoceny zpětně samotnými uživateli. Nekvalitní autopůjčovny mažeme.

2) Proč je Půjč-Auto výhodné pro zájemce o půjčení automobilu?

Protože šetříme čas a peníze. Můžete rychle najít ideální pronájem přesně podle vašich požadavků a zároveň srovnat ceny trhu, abyste nemuseli platit více, než musíte.

3) Proč je Půjč-Auto dobré i pro autopůjčovny?

Náš systém je zcela zdarma, registrací vaší autopůjčovny získáte nový přísun zákazníků. Záleží pak již jen na kvalitě a ceně půjčovaných aut.

4) Jsou zobrazené ceny konečné?

Ano. Vycházíme z ceníkových cen včetně DPH (v případě plátců DPH). Ceny vždy odpovídají ceníku dané autopůjčovny, tedy není v nich skryta žádná naše marže ani nijak nemanipulujeme s cenami.

5) Zohledňuje Půjč-Auto i fakt, že některé autopůjčovny počítají příplatky za ujeté kilometry a jiné nikoliv?

ANO. Jestliže autopůjčovna počítá příplatek za ujeté kilometry, je to vždy zřetelně uvedeno pod cenou za den.

6) Co když se platí za kilometry, až po přesáhnutí určitého denní limitu?

I s tímto Půjč-Auto počítá. Některé autopůjčovny mají na den určený limit kilometrů, který je v ceně pronájmu a pak už se platí poplatek za každý kilometr ujetý nad tento limit. Pokud takovýto limit autopůjčovna má, jste na něj rovněž upozorněni ve výpisu aut (pod cenou je zobrazeno od kolikátého kilometru se poplatek počítá a jak velký je).

7) Proč mám použít rezervační formulář, když vidím přímý kontakt na autopůjčovnu?

Nejen, že za vás zdarma kontaktujeme danou autopůjčovnu, ale zároveň vám pošleme email, na který můžete po pronájmu poslat hodnocení této autopůjčovny či případné komentáře. Tímto postupně odbouráváme z databáze nekvalitní autopůjčovny.

8) Půjčil jsem si auto a jsem nespokojen s vybranou autopůjčovnou. Co mám dělat?

Jestliže se toto stane, prosím odpovězte na email, který vám přišel s potvrzením rezervace dle instrukcí v tomto emailu. My již manuálně ověříme veškeré skutečnosti a v případě pochybení autopůjčovny buď trvale vymažeme konkrétní automobil (například pokud jeho technický stav byl nevyhovující) nebo v případě opakovaných prověřených stížností můžeme autopůjčovnu i vymazat (v těchto případech však nejprve kontaktujeme danou autopůjčovnu pro sjednání nápravy).

9) Jak se můžu jako autopůjčovna bránit nepoctivým klientům?

Jestliže narazíte na nepoctivého klienta, okamžitě nám detaily pošlete emailem, my na něj upozorníme emailem všechny další autopůjčovny v systému. Touto vzájemnou výměnou informací autopůjčovny se mohou autopůjčovny vyvarovat mnoha nepříjemnostem (například výměny funkčních dílů atd.)

10) Je opravdu celý systém zdarma??

Ano, celý systém je zdarma a bude žít pouze z reklamy.